Serwis techniczny drukarek HI-TI prowadzony przez P.H. RUDIMEX Magdalena Rudzka-Siodła zajmuje się obsługą fotodrukarek w zakresie:
- Napraw Gwarancyjnych i pogwarancyjnych
- Doradztwa obejmującego :
- Informacje techniczne do fotodrukarek Hi-Ti
- Informacje dla użytkowników fotodrukarek Hi-Ti, obejmujące najczęściej występujące problemy eksploatacyjne, które może rozwiązać użytkownik we własnym zakresie
Zestaw informacji ogólnych serwisu fotodrukarek HI-TI.
Adres serwisu:
P.H.RUDIMEX Magdalena Rudzka-Siodła
ul. Poznańska 20 c
65-137 Zielona Góra
Telefon: 600 837 538
Obsługa administracyjna serwisu udziela informacji o:
- procedurach związanych z kontaktem z serwisem,
- procedurach napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- terminach i kosztach napraw,
- wymaganiach związanych z dostarczaniem/odbieraniem sprzętu do/z serwisu.
Wymagania związane z działalnością serwisu.
- Naprawy gwarancyjne:
- Warunkiem podjęcia naprawy w trybie gwarancyjnym jest dostarczenie sprzętu wraz z dowodem zakupu i opisem reklamowanej usterki do serwisu. Reklamujący powinien dostarczyć sprzęt do serwisu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym.
- W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu do i z serwisu ponosi Reklamujący. W przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do serwisu za pośrednictwem firmy spedycyjnej, należy zawsze przed wysyłką skontaktować się telefonicznie lub pocztą elektroniczną z serwisem celem ustalenia szczegółów wysyłki.W razie braku zasadności reklamacji (sprzęt sprawny),Reklamujący może zostać obciążony kosztami transportu i/lub ekspertyzy technicznej.
- Zwraca się uwagę na fakt, że gwarancją nie są objęte:
- mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi niesprawne działanie, uszkodzenia i niesprawne działanie z tytułu:
- niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji,
- samowolnych (dokonywanych przez użytkownika lub innych nieupoważnionych osób) napraw, przeróbek lub wprowadzania zmian konstrukcyjnych,
- użytkowania sprzętu niesprawnego, powodującego powiększenie uszkodzeń.
- mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi niesprawne działanie, uszkodzenia i niesprawne działanie z tytułu:
- Naprawy pogwarancyjne:
- Warunkiem podjęcia naprawy w trybie pogwarancyjnym jest dostarczenie sprzętu wraz z opisem usterki do serwisu. Zlecający naprawę powinien dostarczyć sprzęt do serwisu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu do i z serwisu ponosi Zlecający naprawę. W przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do serwisu za pośrednictwem firmy spedycyjnej – koszt usługi spedycyjny (do i z serwisu) ponosi Zlecający naprawę.
- Naprawa pogwarancyjna poprzedzona jest wykonaniem ekspertyzy technicznej uszkodzenia celem ustalenia kosztów naprawy – koszty naprawy podlegają zatwierdzeniu przez Zlecającego naprawę.
- W przypadku odstąpienia Zlecającego od naprawy ponosi on koszty wykonania ekspertyzy.
- Rozliczenie finansowe naprawy następuje na podstawie faktur VAT – płatność gotówką w kasie P.H.RUDIMEX lub za pobraniem w przypadku wysyłki za pośrednictwem firmy spedycyjnej.